torsdag 14. juli 2016

#Feeling Blessed


Hei kjære blogg lesere og riktig fin torsdag til dere :-) La meg forklare til dere litt om min forandring, litt om min nye livsstil, reisen min til et nytt og bedre liv, for hva skjer sånn egentlig?

Vanligvis så har man nyttårsforsetter, jeg har forsetter for hver uke, hver søndag planlegger jeg mine mål, mine ønsker for den kommende uken, jeg har funnet min ballanse mellom aktivitet og hvile (noe som alltid har blitt fortalt som en viktig greie på psyk avdelinger jeg har vært på)

Jeg har funnet et tips som jeg synes er veldig fint og bruke for min egen del, nedtelling på mobilen er noe jeg bruker svært ofte, for og være mest mulig produktiv - jeg setter på 10 min av gangen, da vet jeg at jeg har 10 minutter på meg til og gjøre hver ting jeg skal gjøre, og 10 minutter f.eks som jeg slapper av, og 10 minutter jeg jobber med noe igjen.

Jeg trener hver dag - går 3 km tur hver dag og trener utenom det hver dag - jeg trener hjemme og på treningsstudio - jeg leser , jeg hører podcasts, jeg elsker politikk, engasjerer meg veldig, jeg elsker historie, geografi, historie fra krigen - jeg engasjerer meg veldig i samfunnsrelaterte ting og er nysgjerrig på og lære mer, jeg ønsker og lære mye om så mye, ikke det at jeg skal studere, men jeg skal fordype meg i temaer på egenhånd, ellers elsker jeg psykologi, vitenskap, universet, det er så mye spennende.

Neste uke skal jeg en tur på biblioteket, og jeg ser for meg låne en rekke bøker, jeg har allerede skrevet liste. Sånn in case.

Så elsker jeg og lese historier fra Bibelen, jeg er intr i og vite mye fra bøker utenom, fordype meg innenfor det som er livet mitt - Jesus <3

Der kommer podcasts inn, det er så mange podcasts fra Predikanter, Pastorer, lovsangsledere, det er så mye fint og finne, og jeg anbefaler app for dette.

Dagene mine er så fine, jeg stortrives, hver kveld skriver jeg todo lister, jeg har et system, jeg har blitt mer ryddig sånn sett. Jeg har notatbøker for så mye.

Hverdagen min, reisen min til et bedre liv er fantastisk - jeg elsker det. Og jeg tar dere med på min reise.

Jeg føler meg så velsignet i dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...