fredag 8. juli 2016

Siden sist...


.... Har det vært varmt og godt og sommeren har kommet for fullt? eller ikke.. nei egentlig ikke, det har vært kaldt og guffent, men i dag er det fint vær, og skjer med at jeg holder meg inne? skal snart ut og nyte solen, har bare ikke kommet så langt enda :-)


Var hjemme alene i går, da kjeder jeg meg litt og tok en rekke selfier, det er så kleint og ta selfie, og jeg byttet profil bilde på facebook mange ganger, følte aldri jeg ble fornøyd, hva er det med oss jenter?


Her så jeg trøtt ut, men jeg tror jeg bare myste litt, da blitsen bestemte seg for og slå seg på, og lese Bibelen gjør meg alltid glad, så et hverdagsbilde selfie, et eller annet, måtte også tas


Her er jeg glad, og det er naturlig, fordi jeg finner så mye fint i Guds Ord


Sa jeg at jeg klipte håret mitt i går? vell nå sier jeg det ihvertfall, og jeg klipte det selv, med kjøkkensaks, vell typisk meg bare, short hair - dont care, ugjevnt, men jeg liker det, vell tror jeg?

Alle bildene er fra i går, jeg tror jeg skiftet klær sånn ca alt for mye, men sånn er det og være jente, please ikke si jeg er den eneste?

Så må jeg fortelle dere at jeg har ny mobil, asus mobil, en sånn selfie mobil, så passet jo greit det da iforhold til alle type selfie jeg tok i går, i mitt kjede seg humør. Min forrige mobil klarte jeg og miste i bakken så skjermen knuste, jeg har en teori om at jeg har blitt for gammel, og mer vimsete det siste året kanskje? er snart 30, eller vell i januar da, men tiden går for fort, og jeg gruer meg, uansett da så har jeg vært så forsiktig med tingene mine, og det har aldri skjedd meg før, mobilen klikket også etter det og jeg måtte ha en ny, mobiler er dyrt i Norge, og samsung og iphone er nesten kun det man ser, Norge har angst for og ta inn andre merker, bare en teori jeg har, så da ble det ebay, mobilen kom etter 100 år, og jeg fikk den når jeg kom hjem igjen fra stockholm. Og den ser slik ut, og selvsagt bestilte jeg i rosa og den er sååå bra :-) android for alle penga, jeg elsker android, just sayin :-)


Så dette innlegget er et innlegg som viser at kristne har også humor, kristne er også som andre, kristne er også mennesker og vi har et hverdagsliv som andre, vi er som andre, bare at vi tror på Jesus :-)

Ha en velsignet dag, fredag er det vell i dag, dagene går i surr for meg etter stockholm turen, og det fikk meg plutselig til og tenke på at hvis dagene går så fort, så går det vell fort til jeg blir 30 år også... vell jeg må slutte og tenke på det.






Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...