tirsdag 12. juli 2016

Bestemte meg for en god start og en forandring


Hei kjære blogg lesere og riktig fin tirsdag til dere :-) mandager er alltid en fin dag for meg, for jeg gleder meg til en ny start og en ny uke, da dagen ble anderledes i går enn jeg hadde tenkt, og jeg hadde panikk angst i går, bestemte jeg meg for at i dag - i dag var dagen jeg skulle klare og ha en fin dag. Og da for meg var det viktig og ha en god start på dagen - og gjett om jeg fikk.

Mye handler om rett type innstilling, så jeg står opp en og en halv time før en avtale, det første jeg gjør er og sette på kaffe, så hopper jeg i treningstøyet, trener litt på matte med litt stretching. Jeg setter meg godt til rette etterpå med Bibelen og Bønn, så mediterer jeg over Guds Ord.
Jeg henter kaffe, setter meg ned med en god kopp kaffe og oppdaterer meg på siste nytt på det O-store internett. Blir sittende en stund og kose meg med det, før jeg setter i gang med litt rydding og støvsuging. Så ordner jeg meg på badet, sminker meg og litt sånt.
Så er det på tide med avtalen som fant sted i leiligheten, og som var så koselig. Frokosten ble ikke inntatt før etter det.
Etterpå kommer min kjære hjem fra jobb og vi går tur - 3 km. - Så slappet jeg av, så litt youtube videoer og koste meg med te.

Spiser litt, litt senere og oppdaterer meg enda mer på det O-Store internett, og nå skal jeg lese litt på lesebrettet mitt tenker jeg.

Jeg tar mandagen i dag jeg og jeg elsker det <3

Ønsker dere en velsignet tirsdag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...