mandag 18. juli 2016

Innlegg nr 2 - et savn


Hei kjære blogg lesere :-) det er lenge siden jeg har blogget mer enn et innlegg om dagen, jeg har en del utfordringer i hverdagen både psykisk og fysisk, men nå føler jeg meg klar for og noen ganger blogge mer enn et innlegg om dagen, starte der ihvertfall, så kanskje jeg får det til fast hver dag.

Etter jeg begynte og gå 3 km hver dag, så har det gjort mye forandring i meg, jeg har fått det så mye bedre både fysisk og psykisk. Det har rett og slett gjort noe med meg, og det er jeg så takknemlig for <3

Nå er kl litt over fire, og jeg er nesten ferdig med dagens todo - liste, i dag har jeg vært effektiv og det er jeg litt stolt av, nå har jeg en liten koselig pause med kaffe, og det jeg jeg synes er viktig og få gjort som en del av hverdagen - og det er hvile, alle trenger hvile. Så nå skal jeg bare slappe av en stund og gjøre det jeg har mest lyst til og gjøre, akuratt hva jeg vil :-) så tar jeg og fullfører todo listen min litt senere :-)

Jeg hører på lovsang, dette er noe jeg gjør hver dag, jeg setter på spillelisten min med masse fin lovsang, mens jeg pusler rundt med hverdagslige ting, det er så koselig <3

Jeg har virkelig fått en del hverdagslige rutiner, og ting jeg setter så stor pris på, og det gjør at jeg gleder meg til hver dag - jeg føler jeg har fått Bønnesvar, og at Jesus gjør så mye fint for meg, jeg er så ubeskrivelig takknemlig <3

Og gå som syk i så mange år, det gjør noe med en, jeg føler Jesus forandrer livet mitt og gjør noe for meg hver dag - jeg er så heldig!

Ønsker dere en velsignet dag <3 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...