fredag 22. juli 2016

Jeg gir meg ikke


Jeg er et menneske, jeg har følelser, og ja jeg er kristen, jeg driver en kristen blogg, men hvorfor skal jeg måtte oppleve nettmobbing nok en gang? Jeg får tilsendt mail som ikke er noe moro og lese, og jeg får kommentarer som heller ikke er hyggelig og lese, men har det seg sånn at er man kristen som er man utsatt og er det sånn at må man tåle noe fordi man skriver så offentlig? har jeg noen gang gjort de som skriver dette noe? Hva er deres grunn til at dere skriver slike ting til meg? Spørsmålene er mange.

Men jeg gir meg ikke, jeg lever for Jesus og det kommer jeg alltid til og gjøre, jeg kommer alltid til og stå for det som fakta er, det som står i Guds Ord, og jeg kommer alltid til og kjempe for det, og jeg vet jeg ikke er alene om og oppleve mobbing fordi man er kristen. Jeg sender alle dere som opplever mobbing en stor klem, dere er ikke alene <3

Og tusen takk til alle som støtter meg, alle som kommer med fine ord, det betyr så utrolig mye <3 


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...