fredag 15. juli 2016

Grip inn Gud - Please


- Grip inn Gud - Please -

Dette er tungt, natta har vært lang, tankene er mange. Hvorfor? Hvorfor skjer det igjen? Hjertet mitt gråter for Nice. Jeg føler det er nok nå! Hvor mye mer skal mennesker tåle?

Jeg tar meg selv i og sjekke nyhetene, selv om jeg føler egentlig jeg burde skjerme meg litt - det blir for mye og ta innover seg, sliten, så sliten. Fordi jeg har så mange spørsmål, ondskapen forstår jeg meg aldri på, jeg forstår ikke at noen kan være så onde - noe samvittighet må vell mennesker ha? eller tar jeg fullstendig feil? hvorfor gjør noen noe så grusomt?

Det er så mye som skjer i verden om dagen, så mye terror, det er nok nå! Så nok! Kan det ikke bli slutt på all ondskap?

Nå må Gud gripe inn, det er min bønn i dag, at Gud griper inn. Vi må be, vi må komme sammen og be, be for denne verden, at det ikke skjer igjen, for nå er det nok, nå kan vi ikke la terroren vinne, kjærligheten skal vinne uansett, Men vi må be, vi må be for fred, for at frykten ikke tar overhånd, og at terroren skal ta slutt, at mennesker skal få være trygge.

I dag gråter jeg - for verden er et urettferdig sted - Pray for Nice

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...