fredag 29. juli 2016

Boka jeg leser! Og jenta fra USA som skulle hjelpe meg uten og kjenne meg


Hei igjen kjære blogg lesere :-) i dag ønsker jeg og dele en bok med dere, boka jeg leser nå, jeg tenkte og komme med en bok anmeldelse på den etterhvert, er ikke helt ferdig med den enda, men jeg elsker den så langt, en av de bedre bøkene jeg har lest, og anbefaler den allerede - det er min kjære pappa som har skrevet denne boka (og en rekke andre bra bøker) - gled dere til jeg skriver om boka når det er ferdig lest, imens kan dere jo se om dere får tak i boka om dere ønsker og lese den selv, kommer til og linke til den i bokanmeldelsen som kommer etterhvert.

*********

Så hva har skjedd meg meg? en youtuber, ei kristen jente fra USA, en blogger, en videoblogger, hun motiverer meg så mye, og har faktisk hjulpet meg i min depresjon og et alt for lavt selvbilde, selvbildet er fortsatt lavt, men jeg merker endringer, hun motiverte meg til og starte dagen med Guds Ord, motiverte meg til og studere Bibelen og leve helhjertet for Jesus. Merkelig at ei jente som ikke aner hvem jeg er, som jeg aldri har møtt, befinner seg på en hel annen plass på jordkloden, ut ifra videoer på youtube, skal slags hjelpe meg i min depresjon. Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste. Kommer til og linke til siden hennes senere også, og skrive meg utfyllende om denne gode jenta og søster i Herren.

Ellers kjenner jeg sterk for og be for Israel i disse dager


Dette bildet fant jeg på google bilder og det forteller i grunn ganske mye. Jeg kjenner på dette med Bønn som en utrolig viktig del av hverdagen, og jeg ønsker og bruke enda mer tid på Bønn, og dette beskriver også boken over, en enkel Bønn man kan be i alle situasjoner, hvor som helst.

Jeg ønsker dere en velsignet dag - gleder meg til og fortsette med bloggen fremover, jeg har masse og fortelle dere, og håper dere vil fortsette og lese bloggen min <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...