torsdag 21. juli 2016

Utfordringer

Vi har alle mennesker noen utfordringer, for meg selv har jeg en del utfordringer i hverdagen både psykisk og fysisk, men dette stopper meg ikke til og leve for Jesus. Jeg har hatt en kort blogg pause da jeg fikk noe betennelse greier jeg ofte får mtp mat allergien min og de fysiske problemene det gir, men jeg er tilbake på blogg fronten nå for fullt.

Jeg hørte en lovsang i går, og jeg gråt. Jeg ønsker og dele denne med dere, jeg vet jeg har delt den før, men man får aldri delt denne sangen nok.




Så hei kjære blogg lesere :-) vi har kommet til torsdag alt, og i dag har vært en dag hvor ærender sto på planen, behandling hos kiropraktor og dra fra sted til sted, en lang start på dagen, men fullstendig nødvendig iblant sånne ting også. Jeg kjenner at i dag er jeg sliten, utmattet - men jeg kjenner på at det er så godt og høre på sanger like denne over her - det gir en fred og en ro og jeg kjenner meg så rørt og glad og takknemlig ikke minst <3 jeg er så takknemlig for Korset, for alt Jesus har gjort for meg og fremdeles gjør  <3 jeg kjenner at i dag vil jeg bare takke Jesus så mye, det er ingen selvfølge alt, og jeg føler det er en mening med alt, så Jesus skal ha så mye takk fra meg i dag <3

Jeg kjenner på i dag at helsa svikter litt, men at jeg har motet oppe og at ingenting skal knekke meg, og at jeg kommer meg opp igjen, bare litt utfordrende, både psykisk og fysisk i dag - heldigvis for meg så har jeg ingen grunn, det er bare dager som er sånne innemellom, rett og slett bare sliten og utmattet, derfor er det godt og hvile i Jesu hender <3

Ønsker dere en fortsatt velsignet dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...