onsdag 13. juli 2016

Fra tema blogg til hverdagsblogg ish

Hei kjære blogg lesere :-) Jeg blir hele tiden påminnet på navnet Jesus 4 a Reason, jeg vet mange av dere synes bloggen skal handle om (etter som hva dere forteller meg) om hverdagen min som kristen, personlig blogg - det er virkelig Jesus 4 a Reason, og dette ble jeg hele tiden minnet på, når jeg tar opp temaer på bloggen, føler jeg bloggen blir mer sånn halvveis, det tar mye energi og er mye jobb og ta opp temaer, mye resurtch osv, jeg syntes det var svært vanskelig og klare og få til - derfor går jeg tilbake til utgangspunket mitt, for det er det som er meningen med bloggen, det som var utgangspunktet, hverdagen min som kristen, om Jesus som har hjulpet meg, reddet meg fra en svært alvorlig sykdoms historie, og om hverdagen min nå kontra da. Jeg følte for en forklaring til dere blogg lesere om hvorfor bloggen har blitt anderledes i det siste, jeg føler jeg går mer all in når jeg blogger på denne måten, og jeg håper dere forstår hvorfor jeg gjør det. Jeg vet noen reagerer på det også, det er tungt og få meldinger og kommentarer fra kristne som mener de er skuffet over meg, som setter høye krav til meg og bloggen - men jeg ønsker og si at dere må ikke glemme dette er min blogg, at dette en min måte og blogge på - det har påvirket meg med at jeg følte et stort press til og blogge slik de ønsket det - og det gjorde meg veldig sliten. Så nå vet dere litt mer bakgrunnen for hvorfor ting er som det er, så får heller dere som mener at jeg blogger på feil type måte slutte og lese bloggen min - rett og slett.

Så over til noe helt annet, jeg var så motivert i går til og være ekstra effektiv i dag etter som jeg var det i går, dagen ble litt anderledes, da jeg satt kanskje en time i telefonen med mamma, stravlete som jeg var og så koselig som det var - jeg har blitt mer samfunns engasjert, og har en del sterke meninger, politisk, historie engasjerer meg, meninger rundt mye, så dette ble selvfølgelig en del av samtalen :-)

Men allikevel fikk jeg gjort en del, jeg startet dagen med trening, det ble også en 3 km lang gå tur for ikke så lenge siden, jeg har vasket og skrubbet hele badet, jeg har gjort husarbeid ellers, og jeg har lest Guds Ord, bedt og slappet av, kost meg - lest. Jeg har hatt en fin dag - men jeg var litt sånn ork - ork i dag, men er også glad jeg pushet meg litt.

Så har jeg blitt hektet på podcasts - jeg elsker det, her er to kontoer jeg bare digger.



Annet jeg har blitt hektet på er youtube, åååh jeg elsker det - har blitt en del av hverdagen.

Så må jeg fortelle at jeg har blitt en totalt forandret person føler jeg, jeg har fått andre verdier, andre interesser, ja jeg skal fortelle mer om det senere så ikke dette innlegget blir alt for langt :-)

Ønsker dere en velsignet dag videre :-) <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...