fredag 2. september 2016

Beklager


Hei kjære blogg lesere :-) nok en gang et hverdagsinnlegg, jeg har ikke fått satt meg ned og gått grunndig tilverks med innlegget som handler om Bibelstudie, dagen har gått i ett og jeg kjenner at det har vært godt med bibliotek tur med pappa på dagen i dag, handling for uken så vi er ferdig med det, hjemmelaget pizza til middag og filmkveld hjemme, men allikevel har det vært en hel del andre ting jeg har måtte gjøre, sånn som noen ærender, kjedelige, og ting i leiligheten, papirarbeid, planlegging, mailer - and so on.

Nå kan jeg sånn nesten sette meg ned og nyte fredagen, før det er full rulle igjen imorgen, for denne helgen blir litt travel også, skrot fra leiligheten skal brukes, klær skal gis bort, ting som ikke brukes skal gis bort - ja for jeg har blitt minimalistisk og har gått drastisk tilverks for og kvitte oss med ting i leiligheten, jeg kjenner jeg gleder meg til alt blir ferdig, til jeg kan slappe litt bedre av og ikke stresse så mye, det sier litt at jeg låner blant annet en bok på biblioteket som handler om og stresse ned haha..

All over har jeg det veldig bra om dagen og koser meg, men en smule dårlig samvittighet for at min travle hverdag skal gå utover bloggen, jeg satser på en bedre blogg dag imorgen :-)

Håper dere har hatt en fin dag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...