søndag 11. september 2016

Jesus er min Hyrde - jeg mangler ingenting



Hei kjære blogg lesere :-) åh i dag går ting mye bedre, jeg har hatt det ganske tøft og vanskelig, men Jesus er så God og full av kjærlighet, Han viser seg i tegn og under, og jeg er mer tryggere og sterkere i troen enn noen gang <3 jeg takker Jesus for alt det Han gjør for meg og oss. Jesus er God, Han passer på, at Han alltid er her og at Han er full av kjærlighet og omsorg.

I dag er jeg tilbake til gamle rutiner, jeg kjenner meg i mye bedre form, og jeg kjenner at Jesus gjør meg trygg og at Han er min hyrde, jeg mangler ingenting.

I dag er jeg tilbake med Bibelstudier, i dag ønsker jeg og gjøre bloggen bra igjen, jeg kjenner sterkt at jeg ønsker og fortelle om Jesus igjennom bloggen - og jeg er så takknemlig for dere lesere som bryr  dere og viser så mye omsorg til meg - det betyr så mye <3 det styrker meg, styrker bloggen og gjør at jeg kjemper videre og blir motivert til og gjøre en bedre innsats.

Livet kjennes så bra ut i dag, og jeg vet at livet kan by på utfordringer, men sammen med Jesus så klarer vi alt <3 ønsker dere en fin søndag <3 jeg tenker og blogge Bibelstudie litt senere - denne dagen vet jeg kommer til og by på mye fint <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...