mandag 26. september 2016

Mandag og cafè



Hei kjære blogg lesere :-) det er mandag og det er nye uke og selvsagt nye muligheter :-) pappa ringte meg etter jeg hadde stått opp for en brunsj og en kaffe ute - såå koselig :-) tusen takk pappa <3 sikkelig koselig overraskelse, jeg hadde sett for meg en litt kjedelig start på dagen, ny uke liksom og jeg har en hel del og gjøre, men da pappa ringte meg ble jeg så glad, for denne dagen ble bare så fin, så nå sitter jeg her med te koppen min og blogger til dere - som jeg skrev tidligere (eller i går egentlig da) så har jeg tenkt og blogge, men er ikke sikkert det blir innlegg hver dag, men jeg skal gjøre mitt beste, for jeg elsker og blogge, men så er jeg litt perfeksjonist da, og da er det vanskelig, for jeg setter litt høye krav til meg selv for og få innleggene bra, og et Bibelstudie innlegg kan ta meg flere timer og skrive, men nå er jeg i gang med Bibelstudiene mine, så jeg håper jeg får postet et innlegg senere i dag - jeg har gått tur og skal trene litt mer litt senere , og så har jeg gjort en hel del i leiligheten og skal fortsette med todo listen min - denne dagen er så fin <3

Ønsker dere en velsignet mandag og takk til pappa for en koselig cafè tur :-) 




Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...