lørdag 10. september 2016

Ærlig


I dag vil jeg være ærlig med dere, jeg husker ikke sist jeg blogget, jeg husker ikke sist jeg hadde det supert, rett og slett fordi nå er jeg inne i en depresjon igjen. Jeg trodde ting gikk bra jeg, jeg har vært sliten - jeg er sliten, og jeg stirrer i veggen og pcen har jeg så vidt orket og åpne, sosiale medier har jeg så vidt orket og gå inn på - jeg som elsket det, jeg vet ikke helt hva som skjedde og når det skjedde, men jeg orker svært lite, jeg er bare deprimert, jeg har ikke orket og gjøre Bibelstudiene mine, jeg ber mye fortsatt, men jeg har ikke energi til og lese, og har ikke energi til og gjøre så mye.

Men jeg skal komme meg ut av dette, i dag skal jeg gjøre alt jeg klarer for og gjøre en innsats, og jeg skal prøve og få blogget igjen, jeg kan ikke love, men jeg skal prøve. I dag ønsker jeg og åpne Bibelen min igjen, fordi der vet jeg at jeg finner styrke og glede, jeg skal prøve alt jeg klarer for og snu om negative ting til positive ting, jeg skal gjøre mitt beste.

Jeg vil bare være ærlig med dere og fortelle dere åssen ting er. Livet er sånn noen ganger, det går litt opp og ned, jeg takker Jesus for Hans styrke, at Han alltid er her <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...