fredag 2. september 2016

Travel dag



Hei kjære blogg lesere og riktig fin fredag til dere og ikke minst god helg :-) - i dag skal jeg prøve meg litt på blogging igjen - jeg har en travel dag og mye og gjøre, men jeg trenger også denne tiden med og blogge, i dag våknet jeg og tenkte denne dagen blir fin :-)  - så med riktig innstilling så vet jeg denne dagen blir super :-)

Jeg elsker og ha masse og gjøre, så todo listen min er nok en gang fullstappet med punkter, veldig detaljerte punkter - slik jeg elsker det, jeg håper dere har det fint og at dere koser dere nå som det er fredag og helg. - Ønsker dere en velsignet helg <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...