torsdag 22. september 2016

Tilbake etter en lang bloggpause


Hei kjære blogg lesere :-) ååå så godt det er og være tilbake etter en lang blogg pause, jeg måtte lene meg litt tilbake og tenke hva jeg faktisk vil gjøre, om jeg har tid til og blogge, om jeg vil blogge - og konklusjonen er : JEG VIL BLOGGE <3

Jeg har hatt mine ups and downs og det har vært noen tøffe dager psykisk skal jeg være ærlig, jeg har vært i en depresjon og hatt mye angst og syntes livet egentlig har vært ganske tøft, jeg var helt sikker på at ting gikk greit og at jeg muligens var helbredet - og det at jeg da kjente på dette med depresjon og angst igjen - har gjort det ganske tøft for meg, er det virkelig sant? må jeg ha det slik igjen? - det er ikke alt man skal forstå seg på - jeg var skuffet, veldig skuffet og prøvde finne konklusjoner og jeg skjønte liksom ikke helt hva greia var og hvorfor ting var tungt, hadde Gud forlatt meg slik, men jeg stolte på Gud hele veien, og jeg ba mye og jeg fortsette og lese Bibelen min, og det var godt, selv om jeg ikke orket og lese like mye som før, så kjente jeg på en godhet og en trygghet - jeg var ikke sint eller noe på Gud, men jeg kjente på jeg var litt skuffet og klandret meg selv hele tiden, og tenkte hvorfor? - Men som sagt, det er ikke alt vi mennesker forstår, og mye har en grunn - så jeg fortsetter og be, jeg fortsetter og gjøre egen Bibelstudie og jeg fortsetter som før og jeg fortsetter bloggen som før, jeg trenger rutiner også - treningsrutinene er økt et par hakk, så jeg trener mer enn før, jeg trener hver dag - går 3 km og jeg trener styrke, sykler og trener litt kjernemusklatur, dette synes jeg er gøy og jeg har til og med gått ned noen kilo - beltet mitt har jeg måtte lage tre nye høl og klokka mi har jeg på det  strammeste hakket og må egentlig lage noen nye høl der også - dette synes jeg er gøy, jeg gjør ikke noe spesielt og jeg veier meg aldri, men jeg merker på klær osv at jeg har gått ned, dette tar jeg egentlig som en bonus, fordi det er helsa jeg tenker først og fremst på og ikke hva vekta viser :-)

Så ellers har jeg blitt enda mer minimalistisk og livsstilen har jeg blitt mer streng på og trives med det, jeg har fått noen faste rutiner og blitt litt perfeksjonist, egentlig ganske mye når det gjelder orden i leiligheten osv, jeg er et listemenneske og jeg elsker det <3

Ellers har jeg funnet mer eller mindre min plass i samfunnet og livet gjennerelt, og jeg elsker det - har slitt så mye med og finne meg selv og dette har jeg endelig gjort og det er så godt <3

Ønsker dere en velsignet torsdag - jeg kommer tilbake med mer litt senere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...