fredag 30. september 2016

Endelig hjemme!

Først vil jeg starte innlegget med og Gratulere så mye til min pappa med dagen :-) <3


gratulerer så mye med dagen pappa jeg er utrolig glad i deg. Stolt av deg og setter så stor pris på deg. Takk for at jeg har en så fin pappa :-) du betyr så mye for meg <3 vi har så mange gode samtaler du og jeg og jeg har mye etter deg som jeg er stolt av. Takk for at du er du. Takk for at jeg kan komme til deg og prate med deg om hva enn det skulle være og du har alltid noen gode råd og gi. Jeg er stolt av alt det du får til. For du har en gave og du er dyktig. Jeg gleder meg til og feire deg. Jeg gleder meg til enda mer gode samtaler fremover og mye latter. Takk for den du er. Gratulerer så mye med dagen pappa. Og husk du er ikke gammel som du sier. Du er ung. For du har samme type språk som meg. Og du deltar gjerne med i mine rare påfunn og sære ting. Hipp hurra for deg <3 <3


:-)


*******



Det er fredag og det er helg, det er da man kan slappe av med god samvittighet og kose seg, men dagen har vært litt travel after all og jeg har ikke fått kommet inn, hjem, inn i varmen før nå - for brrr så kaldt det er i dag, måtte ut i uteboden og hente inn vintertøyet, synes det er litt tidlig - men sånn er det og bo i Norge :-) uansett vi har hatt noen veldige fine overraskende dager med sol, så skal ikke klage, men jeg er en frysepinne, og jeg er kald av meg, men jeg kjenner jeg gleder meg til fremover nå og faktisk til vinteren, for vinteren er min favoritt årstid, kanskje rart med tanke på at jeg er så kald av meg da men hehe, men jaaaa jeg elsker vinteren og da spesielt jula :-)

Men over til dagen i dag som startet litt sjokkerende - ja for jeg forsov meg, og sov såå lenge, ikke at jeg hadde en avtale og  rekke eller noe, men ja jeg liker jo og stå opp en gang, men det ble vell til at jeg sto alt for sent og jeg tør nesten ikke si hvor mye klokka var - så flaut er det.... kremt, men jeg er menneske og jeg elsker og sove så hvorfor ikke? :-)

Uansett så blir jo hele dagen forsyvet og dere kan jo tenke dere hvordan jeg stresset rundt, i går glemte jeg og skrive handleliste, jeg skulle gjøre så mye og jeg hadde en ganske fullstappet todolist, og rakk ikke så mye av den før  Hans Olav kom og hentet meg og vi skulle til Raufoss og handle for uka, okay vi drar til Raufoss og vi bor på Gjøvik.. kremt, men det er typisk oss altså, men kiwi butikken på Raufoss den store, den har ALT og da mener jeg ALT vi trenger, det er en super butikk, så ja vi kjører til Raufoss selv om Gjøvik er byen med en hau med forskjellige matbutikker, og mange like tett opp mot hverandre, så vi ditcher de og drar til Raufoss en gang i uka for og handle for uka, yes da. Uansett så skulle vi en hel del annet også, vi måtte også en tur innom cc, fordi jeg matmomsen som jeg er ble skrubb sulten, og burde tenkt på dette da vi allerede var på kiwi, men nei det gjorde jeg ikke, for jeg er ganske så vimsete av meg, så vi dro innom cc fordi jeg skulle kjøpe en banan , hjelpes, ja uansett en banan, fordi jeg får svært ofte lavt blodsukker, og dere som har samme sykdom som meg, det motsatte av diabetes, vet at og få lavt blodsukker føles ut som føling, det er ikke farlig, men det er sykt ubehagelig og da må jeg ha mat, jeg må ha mat hver tredje time og dere kan tenke dere styret når jeg ikke får mat, takk for at jeg spiser sundt og trener og går ned i vekt og ikke spiser usunt for da hadde jeg fort blitt en stor ballong, for jeg spiser mange måltider iløpet av dagen, og jeg har matallergi og det og ikke  planlegge, (noe jeg er alt for dårlig til og passe på når det gjelder mat, så omtrent daglig kjenner jeg på disse slags følingene)  og skal måtte innom matbutikken og det er ikke lett og finne noe allergivennlig som man kan ta med på farten for og spise, nei jeg ender alltid opp ,med en banan, den er safe og skuffer aldri :-)

Uansett så går jo tia og vi skulle jo hjem igjen med varene, heldigvis var det ikke sommer så maten blir dårlig raskere, men hjem måtte vi, og det var noe og bære på da, og jeg setter inn i kjøleskap og (ja skapet har jeg ikke fått satt inn enda, må gjøres noe så fort som mulig, men kjølevare er pakket ut, og jeg er sliten)  vi skulle trene, så da var det bare ut for og gå i surværet, det var kaldt at brrr, og det var innom en butikk på veien, noe mer trengtes, så kom jeg inn for litt siden, jeg er så sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, men jeg koser meg med en tekopp, ute er det mørkt, guffent og kaldt, men pizza, hjemmelaget pizza står på menyen, og jeg ser så frem imot og lene meg tilbake med en god bok, tenne lys og kose meg med boka og en kopp te, her er det varmt og godt, og lunt - jeg er hjemme og her skal jeg slappe av og se tv og kose meg med min kjære <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...