mandag 5. september 2016

Puh snart ferdig


Hei kjære blogg lesere :-) nå er det alt for lenge siden, jeg har gjort klar et Bibelstudie innlegg jeg håper på og få postet litt senere, men først litt info. Hehe jeg må le, jeg har vell tatt på meg for mange prosjekter, så jeg kjente det i går at jeg ble rett og slett fysisk syk av at jeg var så sliten av alt jeg skulle gjøre, jeg jobbet i flere timer med og gå igjennom leiligheten til hver minste detalj, jeg har en minimalistisk livsstil som har endret meg til det positive, jeg føler meg nærmere Jesus og er ikke like knyttet til tingene mine som jeg var, og behovet for og kjøpe nytt er ikke eksisterende, jeg føler meg lettere og føler ikke behovet for og ha noe nytt, jeg har gått drastisk til verks og kvittet meg med så mye, og vi har kvittet oss med så mye, og det har vært så godt, ikke ha behovet lenger for og ha så mye klær, vesker, dill dall, men heller gjemme på det som virkelig betyr noe, når ting ikke blir brukt og det blir lagret fordi man tror man muligens får bruk for det en dag, er det ikke allerede brukt og satt pris på er sjansen liten for at det i det hele tatt noen gang blir tatt i bruk, og mest sannsynlig har man glemt at man har det.

Så vi har gått igjennom gamle papirer, helt tilbake til 2009, og kvittet oss med så mye, de tingene som er igjen er kun ting som vi setter pris på, som vi bryr oss om og som gir oss glede og ting vi vil ta vare på som faktisk blir brukt, det har vært mye jobb, men åh det er så godt, og i dag har jeg også hatt en del og gjøre, men jeg fordeler det litt over flere dager nå, så jeg håper virkelig jeg får satt meg ned og blogget som før, kroppen og sinnet kjennes mye lettere ut nå. En minimalistisk hverdag er absolutt vært et forsøk og anbefales på det varmeste.

Jeg skal bort i kveld med min kjære så jeg skal skrive ferdig innlegget om Bibelstudie som jeg poster om litt, jeg håper dere har hatt en fin dag så langt :-) jeg har det supert. Ønsker dere en nydelig og velsignet fin uke <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...