onsdag 28. september 2016

Some positive change




Så jeg bestemte meg for og hoppe i det, få en enda bedre treningsøkt enn vanlig, jeg går 3 km hver dag i all slags vær med min kjære, i dag bestemte jeg meg for og steppe det opp litt, etter min gå tur, syklet jeg og jeg tok stretching og styrke etter det. Er det lov og si jeg er litt stolt da ? :-D

Jeg har stor tro på trening og sund kost utifra hvordan vi skal føle oss i kropp , sjel og ånd.

Det er ingen hemmelighet, det trenger ikke koste, jeg betaler ingenting og ser youtube videoer, som er gratis for inspirasjon og øvelser jeg fint kan gjøre hjemme, og gå turer koster ingenting og er den beste treningen, sykkelen kostet da, men den ble kjøpt brukt, og kostet kun noen få 100 lapper.  Men sykkel må man ikke ha, trenger du vekter, fyll et par flasker med vann, trenger du vekt når du går tur, ta på deg en sekk med noen bøker i. 

Når det gjelder kothold har jeg tro på vanlig mat, denne sirkelen vi syntes var så kjedelig på skolen, den er faktisk sann, det har jeg tro på, vanlig mat, jeg har klart og gå ned mye i vekt nå tilsammen, jeg har klart og holdt vekten lenge, men begynte nå og gå ned i vekt etter jeg trente, maten er det samme. Det er ingen hemmelighet, og trening trenger ikke koste penger, man trenger ingen treningsstudio for og trene, alt kan gjøres hjemme, hjelpemiddlene har dere mest sannsynlig i hus allerede, og et liggeunderlag funker kjempe bra som matte, et liggeunderlag anbefales blant annet på pilates kurs, fordi det er bra for ryggen, og har dere rygg problemer som meg, er en slik masasje rulle som kiropraktor anbefaler og som koster type 700 hos kiropraktor kan kjøpes for 199 på rusta, det er den dere ser på bildet over og den er til stor hjelp for meg.  Sånn i tilfelle dere trenger noen få ting som koster lite :-)

Men over til overskriften, jeg merker stor forskjell etter treningen i dag på humøret, så dette skal utentvil gjentas, jeg merker stor forskjell og det er så godt og kunne kjenne på litt glede :-)

Ønsker dere en nydelig onsdag - GOD BLESS <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...