onsdag 28. september 2016

Ett menneske


Det har skjedd, det har skjedd igjen, depresjonen har kommet over meg og angsten er stor, livet er ikke bestandig lett her på jorda, det er ikke alltid lett og være menneske - jeg har egentlig aller helst lyst til og sove, kreftene strekker ikke til - for jeg har ingen,jeg kjenner meg så ubeskrivelig trøtt og sliten konstant. Og orke alt jeg skal gjøre, todolisten min har sklidd litt ut, men jeg prøver og pushe meg selv.

Akkuratt nå hører jeg på lovsang - jeg trenger det - jeg trenger Jesus, så mye!  Jeg prøver og lese i Bibelen min, men det er ikke mange versene jeg orker og lese av gangen, kroppen er tung og det er vanskelig og konsentrere seg, men jeg vet Jesus forstår - det er bare en sånn dag, er det ikke?

Lovsang er så godt og høre på, det står på høy lyd, og jeg kjenner det er trygt og godt, jeg ber, selv om bønnene mine er korte, men jeg trenger og be, for meg betyr det så mye, min samtale med Jesus, det er så godt.



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...