onsdag 14. september 2016

Onsdag


Hei kjære blogg lesere og riktig fin onsdag til dere :-) håper dere har det bra :-) jeg er i full gang med og skrive et Bibelstudie innlegg, men tenkte først og gi et lite pip fra meg - jeg klatrer meg sakte opp over til toppen fra en depresjon, og jeg kjenner det er godt og komme lenger og lenger opp på toppen, selv om det er med små skritt. Og lese og studere Guds Ord hjelper meg veldig mye - jeg finner så mye styrke i Bibelen. Det er spennende også og lese og gjøre resurtch historie messig også, jeg lærer en hel del som jeg selvfølgelig ønsker og dele med dere.

Jeg har en fullstappet todo-list i dag - jeg har masse og gjøre, og for meg er det viktig for og holde meg selv aktiv på grunn av depresjonen, men det er noen ganger ekstra tungt og gjøre ting for jeg blir veldig fort sliten.

Men nå får jeg nesten fortsette litt her så jeg får postet innlegg nr 2 - gled dere, det er spennende :-) - det som er planen er og gå igjennom hele Bibelen, akkurat nå jobber jeg med 1 mosebok, så en stund vil det bli en del fra gamletestamentet, men det låser seg ikke der, for igjennom Bibelen er det en rød tråd, mye som henger sammen og det gjør at det er ekstra trygt. Jeg kommer til og blogge om denne røde tråden og ta dere med igjennom Bibelen sammen med meg, jeg kommer til og dele masse og alt er fra min egenstudier, så alt jeg sitter med når jeg leser i Bibelen og alt jeg lærer - kommer jeg til og dele med dere :-) håper dere liker det og finner det like spennende og trygt som meg <3

Ønsker dere en velsignet onsdag <3 - make it good <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...