torsdag 1. september 2016

Hei verden


Hei kjære blogg lesere og riktig fin torsdag til dere :-) wow dagen bare raser forbi og jeg har tusen ting og gjøre, og ser nå at jeg har ikke fått satt med ned og blogge før nå, og i det siste har dagen gått litt i ett, det er så mye og gjøre, og jeg kjenner at tiden ikke alltid strekker til, jeg får tid til mye, jeg får tid til og trene hver dag, jeg prøver og være effektiv, men innser jeg ikke er effektiv nok, jeg stresser mye og bør stresse ned og tenker oi ting går så bra, og da har jeg alt for mange oppgaver, og jeg er så utolmodig oppå alt det igjen, så jeg skulle aller helst gjort alt i går, så her har dere min forklaring, jeg gjør Bibelstudiene mine klar til og blogge de, og starter, men får ikke fullført innleggene. Huff jeg må le litt av meg selv - skjerping her altså, for jeg elsker og blogge, det har bare dukket opp så mye og gjøre, så litt stresset bare, men nå er jeg i gang med middagen, så mens potetene koker, blogger jeg til dere, og prøver gjøre litt multi tasking.

Så dagene går sånn pretty much sånn, jeg må ha søvnen min også, også går timene med alt jeg føler jeg vil og bør gjøre, også sitter jeg igjen sliten da jeg skal blogge, jeg blir utmattet, men humøret er på topp :-)

ville egentlig bare gi et pip fra meg og komme med en forklaring, skal bort i kveld, bloggen blir med, så satser på jeg får blogget et innlegg der, men nå må jeg fortsette med middagen, som er et av dagens høydepungt, jeg elsker og drive på kjøkkenet.

Ha det fint så lenge <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...