tirsdag 13. september 2016

Fakta bak innleggene


Hei kjære blogg lesere :-) det er tirsdag og jeg jobber med fortsettelsen på innlegget om 1. Mosebok, det er mye og sette seg inn i og det tar mye tid og er mye jobb - men åååh så gøy! Tusen takk for all fin tilbakemelding jeg har fått etter jeg speed up med bloggingen min og gjør mitt aller beste til og få til bra innlegg, det er klart dette påvirker litt antall innlegg hver dag - for ett innlegg tar flere timer og skrive, da det er mye resurtch  bak innlegget, men jeg håper dere fortsetter og like innleggene, jeg har nemlig jobbet  over lang tid, litt hver dag for og prøve og bli litt bedre og lære mer.

Jeg har prøvd og få et bedre språk og har jobbet med dette lenge. Jeg har sittet med dagens Bibelstudie innlegg i flere timer og er enda ikke ferdig, men jeg vil blogge dette innlegget først. Fordi jeg synes det er så gøy og lese andre som blogger bak kulissene. 

Jeg begynner og bli bedre psykisk, dette med bloggen hjelper meg mye, det hjelper mye hvordan dere møter meg, dere viser så mye omsorg til meg og det betyr mer enn dere vet.

Håper at dere har det bra :-) ønsker dere en velsignet dag :-) jeg får jobbe litt videre med innlegg nr 2.

Vi skrives <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...