tirsdag 6. september 2016

Det etterlengtede Bibelstudie


Hei kjære blogg lesere :-) først litt info : jeg er i gang igjen med bloggingen, hurra! - Jeg fikk ikke postet Bibelstudie i går og beklager dette, noe dukket opp og jeg måtte forte meg av gårde, så bloggen ble lagt litt til side - men im back og blogger som før, jeg trenger og planlegge dagene mine litt bedre, og dette er noe jeg satte meg ned sent i går kveld, og planla, så jeg har faktisk planlagt så nøye at jeg har satt av kl slett til det og det jeg skal gjøre, på den måten håper jeg og komme mer inn i rutiner, og være mer effektiv :-) men nå skal jeg ikke bable i vei om det, men heller komme til poenget og faktisk skrive det jeg tenkte og skrive i går, i fra Bibelstudiene mine, flere har kontaktet meg og savner dette, tusen takk for det :-) håper dere liker det :-)

_______________________

Gjør det for Jesus

-- Og alt dere gjør, gjør det av hjertet, som for Herren og ikke for mennesker. -- Kolosserne 3:23

Hver eneste dag stilles du overfor det ene valget etter det andre. Når du skal ta valg trenger du ha et mål som kan veilede deg i sikte. Vær derfor opptatt av og glede Jesus i alle valgene dine - i alt du gjør.
Du er klar over at du trenger og bruke tid sammen med Jesus for og glede Han.
Tilbedelse, bønn, lovprisning og bibelstudium - alt dette er ting som får Jesus til og smile,
Det og glede Jesus handler likevel ikke bare om det du gjør for Han. Fra store ting som og hjelpe syke, gi til de fattige og  være en venn for dem som ikke har noen venner, til hverdagslige gjøremål for og glede noen. - gjør alt sammen for Jesus.
Det kan virke som om det er andre mennesker du jobber for, men i virkeligheten er det Jesus du gjør det for. Så gjør ditt aller beste i vissheten om at Jesus vil være sammen med deg hele riden.

-- Han som sendte Meg, er med Meg. Min Far har ikke latt Meg bli igjen alene, for Jeg gjør alltid det som behager Ham. -- Johannes 8:29

-- For dere vet at det er fra Herren dere skal få arven som lønn. Dere tjener jo Herren Kristus. -- Kolosserne 3:24

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...