søndag 25. september 2016

Høst sommer


Wow for det første - for et vær! Kan ikke tro det er høst sånn egentlig, føles som sommeren fortsatt er her <3

Hei kjære blogg lesere :-) oi sann det ble ikke så mye blogging på meg, jeg har slitt sånn med og få tid til alt jeg skal gjøre, og tiden strekker ikke helt til - så jeg tror jeg kanskje heller får ordne at jeg blogger de gangene jeg får tid og sånt, dagene går noen ganger i ett og i går hadde vi kjempe koselig besøk hvor vi feiret bursdagen til min kjære <3 var så koselig! - I dag har jeg vært så sliten, men jeg har fått gått min faste gåtur. Og i dette flotte været kan man ikke klage :-)

Håper alt står bra til med dere :-) det blir en tur på besøk til mamma og pappa om ikke alt for lenge, ville bare stikke innom en tur først :-) vi blogges <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...