torsdag 13. oktober 2016

Guds skaperverk - Video



-- Jeg kjenner alle fjellenes fugler,  og alt som rører seg på marken, er Mitt. -- Salme 50:11

****

Hei kjære blogg lesere 🙂 Jeg starter blogg dagen med og dele en video jeg lagde i går, håper dere liker den !

Jeg har funnet meg en hobby og kommer til og lage noen videoer noen ganger fremover, jeg elsker og drive med det og synes det er kjempe gøy, kommer til og dele de på bloggen, så følg med fremover - nå skal vi straks ut og trene, men jeg ville uansett stikke innom bloggen for og snakke litt med dere 🙂

Jeg er godt i gang med ryddingen og nærmer meg ferdig med hele leiligheten, det tar tid og rydde i skuffer og skap og samle alt, legge i kategorier, kaste unna, gi bort, det er veldig mye som må gjøres, men jeg elsker hvordan det blir her, alt blir så oversiktlig og fint 🙂 Jeg tror jeg kommer til og bli ferdig før enn jeg hadde tenkt og det synes jeg er kjempe gøy 🙂

Ønsker dere en velsignet torsdag 🙂 jeg kommer tilbake med et Bibelstudie litt senere 🙂 vi blogges!

(P.S : Innlegget ble skrevet for noen timer siden, men så har det vært noen tekniske problemer med bloggen, så jeg har at the moment kommet hjem igjen fra treningen.)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...