fredag 14. oktober 2016

Mine framtidsplaner

Hei kjære blogg lesere og riktig god helg til dere :-) I dag tenkte jeg og snakke litt med dere om mine fremtidsplaner. Jeg har tenkt på dette lenge, jeg vet ikke helt hva jeg vil jobbe med enda, men det jeg vet er at jeg elsker Jesus og at jeg ønsker og gjøre noe for Han. Jeg vet at Gud har en plan for alle mennesker, og jeg vet også at jeg ønsker og leve for Han. Jeg ønsker og gjøre noe for Jesus.

Mine planer fremover er at jeg ønsker og fortsette med denne bloggen, jeg ønsker og fortsette og dele Bibelstudier, men jeg ønsker også og fordype meg mer, gjerne innenfor teologi, som jeg synes er veldig spennende, hvordan jeg skal gjøre det, vet jeg ikke enda, om jeg melder meg på et kurs, eller om jeg studerer på egenhånd. Jeg vet ikke hvordan og når, men jeg vet at jeg vil.

Jeg ønsker også og jobbe mer med filming og redigering, jeg ønsker og jobbe mer med data relaterte ting, jeg vet det er ting jeg elsker og gjøre og jeg elsker og skrive, det kanskje ikke mange vet er at jeg har hel dikt samling og en hel sang samling, jeg har skrevet både låter og dikt, lovsanger og mye forskjellig, dette var i en periode jeg var veldig syk, jeg trengte og skrive det ned et sted, og jeg trengte min samtale med Gud, da jeg synes det på den tiden kunne være litt vanskelig og be, derfor var min måte og uttrykke meg til Gud på igjennom tekster. Dette har også hjulpet meg litt i ettertid hvor jeg har skrevet ned mine bønner i en bok.  Det gjorde at bønnene mine ble litt ekstra lange, for da fløt det mye mer, jeg synes det er lettere og skrive enn og snakke, sånn har jeg alltid vært.

Jeg følte for og dele dette med dere i dag, jeg vet som sagt ikke hva det blir enda, hvor jeg ender hen og hva det blir til, men jeg vet at jeg ønsker og dele om Jesus. Og fortelle om Han, fortelle at Han er så God.

Jeg har ikke så mye erfaring og jeg er ikke så flink på området med Bibelstudie, men jeg elsker og drive med det og jeg prøver så godt jeg kan. Jeg er ingen teolog eller en pastor, men jeg leser på egenhånd, og lærer noe hver dag og deler med dere det jeg synes er fint og som jeg lærer selv. Og delta i teologiske diskusjoner, det for meg er veldig vanskelig og det med samtaler gjennerrelt, men det er noe jeg absolutt ønsker og bli bedre til :-)

Ønsker dere en velsignet helg, jeg må nesten starte litt med alt jeg skal gjøre, i dag er en dag hvor jeg er litt treg, jeg skal fortsette ryddingen og vi skal ut og handle for uka, jeg må gå over hva vi allerede har og så skrive en handleliste, ja jeg har egentlig en del og gjøre, men jeg ville ta meg tid til og snakke litt med dere først :-) håper dere får en fin dag. Kommer tilbake med mer litt senere :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...