mandag 17. oktober 2016

Typisk høst

Baking, tente lys, Bibelstudie, en god bok, lovsang på høytaler, gode varme koseklær, regn ute, gå tur i høstværet, x-anntall kaffekopper, en god kopp te, skravling med min kjære - slik består dagen min av i dag.

Baksten så ikke fin ut, men den ble god ifølge min kjære, fyllte boller med lettsyltetøy, bakt med sukrin. Jeg som har glutenallergi og melkeallergi kan ikke spise disse, men jeg synes det er så koselig og bake til andre.

Hei forresten, dagen i dag er fin, bakingen tok lang tid da den skulle heve i en alt for lang evighet, men jeg brukte tiden greit, og fikk unnagjort litt, mens jeg ventet på at deigen skulle heve, som var hele to ganger. Så til sammen skulle den heve langt over en time, planen var egentlig og bli ferdig med og bake til min kjære kom hjem igjen fra jobb, men det lot seg ikke gjøre, da jeg skravlet alt for lenge i mobilen med mamma, noe som var ekstremt hyggelig, og jeg itillegg brukte lang tid på og våkne i dag, min morgen var alt for latende og jeg sov lenge i dag også, men i dag er det mandag, ny uke og nye muligheter, jeg valgte og starte min litt mindre stressende og det synes jeg funket helt fint :-)

Jeg har gjort masse koselig i dag som jeg beskrev over her, akkuratt nå sitter og koser meg med min siste kaffekopp før det blir alt for sent, og jeg skal jobbe med et Bibelstudie innlegg til dere - håper dere har det fint :-) vi skrives


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...