søndag 2. oktober 2016

Søndag #Hviledag

Hei kjære blogg lesere og riktig god søndag til dere :-) hviledagen, min nytes med en kopp te at the moment. Og søndagsturen ble byttet ut med en annen runde hvor vi fikk kjempe utsikt over Mjøsa og tidenes fineste høstvær, det er dager som denne jeg setter stor pris på at vi bor i Norge, og har gleden av og ha alle våre flotte fine 4 årstidene :-)

I dag tar jeg dagen fullstendig med ro, selvfølgelig jeg pusler med ting i leiligheten og har en liten todo-list, men nyter mest at det er søndag, at jeg skal hente inn energi til den kommende uken. Koser meg gjør jeg, tente lys, en god bok og selvsagt en kopp nydelig te, koseklærne er på, og gode varme sokker, pluss tøfler og pleddet, det myke gode pleddet er tredd over meg her jeg sitter og knotter på tastaturet, det er høst, det er innekos. Jeg nyter at det er søndag - virkelig, og lese står høyst prioritert denne søndagen :-)

Jeg merker hvor stor glede jeg har av og lese bøker, om jeg har det etter min pappa vet jeg ikke, men jeg har virkelig funnet gleden av og lese bøker og kommer til og ta i bruk biblioteket for alt det er vært fremover nå, jeg har til og med satt meg på venteliste på en rekke bøker, jeg gleder meg såå til jeg kan låne og lese :-) '

Jeg har som mål og lese flere bøker nå i høst, jeg skal lese mer enn jeg noensinne har gjort, jeg skal fordype meg i bøker, og masse spennende bøker. Jeg gleder meg, jeg stor koser meg denne årstiden :-)

Jeg håper dere har en fin søndag :-) jeg skal sette i gang med Bibelstudiene mine nå, og håper på og få postet et innlegg litt senere, samt lovte jeg dere et innlegg om boka jeg leste og youtube favoritten min, dette innlegget har jeg ikke fått begynt på enda - men det kommer :-) ønsker dere en nydelig og velsignet søndag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...