lørdag 1. oktober 2016

Lørdag

Hei kjære blogg lesere. Sitter med bena godt plantet i sofaen med kose klærne og en kaffekopp - det er lørdag og jeg blogger fra nettbrettet mitt.

Livet smiler i dag og jeg er glad, jeg kjenner på en takknemlighet. Jeg har lest en bok som har forandret tankegangen min helt, og denne boka skal jeg blogge om litt senere. Den er virkelig og anbefale og best av alt den er helt gratis. Boka er på engelsk, men veldig lettlest, vell gled dere til innlegget kommer :-)

Ellers kommer jeg med noen andre anbefalinger etterhvert, jeg ser på YouTube hver dag og har noen kanaler jeg har som favoritter. Deriblant ei kristen jente fra L.A som virkelig har hjulpet meg mye i en tung periode og som har gitt meg et hav av inspirasjon.

Jeg kommer til og linke til kanalen hennes også. Men aller først vil jeg snakke litt med dere. Det vil komme noen Bibelstudier fremover og mye spennende. Jeg driver og jobber med det, har bare merket mye på helsa i det siste, sliter mye fysisk og også psykisk, men jobber med og komme meg videre og det skal jeg klare, i dag er ihvertfall en god dag :-)

Jeg driver og jobber med hverdagen min og rutinene mine som har sklidd litt ut, men det begynner endelig og komme mer og mer på plass.

Ellers fant jeg ut at jeg vil gjøre Bibelstudiene litt enklere, for det tok meg flere timer og jobbe med ett innlegg og jeg tror det er bedre og forenkle det litt, slik egentlig min hverdag og min livsstil har blitt mer også. For jeg har blitt mer og mer minimalistisk. Dette elsker jeg for det får meg til og tenke annerledes og verdsette små hverdagslige øyeblikk bedre.

Ønsker dere en nydelig lørdag. Jeg kommer tilbake litt senere med mer. God Bless <3


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...