tirsdag 18. oktober 2016

Tia går

Hei kjære blogg lesere :-) hjelpes hvor blir dagen av? Timene har bare rast forbi, og jeg har ikke fått satt meg ned og få blogget før nå, og egentlig vet jeg ikke helt hvordan jeg har brukt tiden min i dag - men vell jeg er her nå og blogger til dere og skal gi dere et innlegg om Bibelstudie senere, er i gang med det nemlig, men aller først vil jeg stikke innom dere for og si hei og si at jeg er så takknemlig for at dere leser bloggen min og at dere er verdens fineste lesere - jeg mener det! Jeg har blitt kjent med flere av dere og igjennom bloggen har jeg fått noen bekjentskaper jeg setter utrolig stor pris på :-) Jeg ønsker gjerne og snakke med flere av dere , så ikke nøl med og kommenter eller send melding på min facebook side - Jesus 4 a Reason - jeg setter utrolig stor pris på dere og om dere ønsker så ikke nøl med og ta kontakt :-) det er såå koselig :-)

Jeg ville egentlig bare si det jeg, og fortelle at her går det bra, jeg har det bra om dagen, selvfølgelig det svinger litt, men jeg har det stortsett bra og det takker jeg Jesus for.

Jeg er veldig mye sliten om dagen, merker det går litt ut over bloggen, men takk for at dere har tålmodighet med meg, grunnen er at jeg har gluten allergi og laktoseallergi og en del annet også, jeg har over tid prøvd meg litt frem i  matveien, dette har resultert i betennelser og det har gjort veldig vondt og gjort meg veldig sliten, jeg kan fortelle dere at jeg har som ung hatt spiseforstyrrelser og dette resulterte i at det ødelegger en del mineraler osv i magen, dette har ødelagt meg og deriblant er det mye av årsaken til at jeg har den allergien jeg har. Men nå er jeg godt i gang med og spise glutenfritt igjen, og laktosefritt og sånt og det har hjulpet ekstremt mye på, betennelsen er borte og jeg merker at energi nivået er bedre, men jeg er ikke helt på topp enda, men jeg kommer dit, jeg sliter mye fysisk og har en del fysiske sykdommer, men jeg har humøret på topp og det er jeg så takknemlig for.

Jeg merker så på at jeg verdsetter små øyeblikk i hverdagen, en lukt, en smak, en følelse, - jeg har det bra jeg :-)

Men nå skal jeg fortsette med Bibelstudiene mine, også kommer det et innlegg litt senere :-)

Ønsker dere en velsignet tirsdag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...