tirsdag 25. oktober 2016

Tirsdag


Hei kjære blogg lesere , jeg vil starte tirsdagen med og dele et Bibelvers med dere , det står skrevet i Salme 40:2-4

-- Jeg ventet og håpet på Herren. Han bøyde Seg til meg og hørte mitt rop. Han drog meg opp av fordervelsens grav, opp av den dype gjørmen. Han satte mine føtter på fjell og lot meg gå med faste skritt. Han la i min munn en ny sang. En lovsang for vår Gud. Mange skal se det og frykte og sette sin lit til Herren. --

Dette verset hjalp meg veldig mye når jeg var så syk, jeg orket ikke lese så mye i Bibelen, men de versene jeg fant, skrev jeg ned, så jeg kunne huske de, og tenke på de, i Bibelen fant jeg og fortsatt finner jeg mye trøst, og blant mange andre fine trøstende ord, er dette Bibelverset over her, en av de fineste når det gjelder trøst og et vers som betyr veldig mye for meg.

Jeg satt lenge i går for og prøve og bli ferdig med alle de mange cdene, prekner og lydbøker som skulle over på ipoden, jeg må fortsette i dag, da jeg ikke ble ferdig, i dag har jeg i grunn mye og gjøre, og Bibelstudie innlegget fikk jeg ikke postet i går, da jeg tenkte jeg skulle ha litt tid med familie. Men jeg skal gjøre det jeg kan for og få postet det i dag, koselig og se så mange som er innom bloggen. GØY! Takk for at dere leser bloggen min <3

Ønsker dere Guds velsignelse over dagen og resten av uken <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...