mandag 10. oktober 2016

Husmor dager

Hei kjære blogg lesere :-) tenk at det er mandag allerede - ny uke, nye muligheter. Jeg har allerede satt meg noen mål for den kommende uken, og jeg har vært på biblioteket med min kjære pappa, for og låne noen etterlengtede bøker jeg satte meg på venteliste i en alt for lang evighet. Endelig er de på lager, og vi måtte til og med innom to bibliotek da de hadde hver sin bok inne. Sånne ting er så koselig og gjøre sammen med pappa, vi begge er glad i bøker, så selvsagt må vi få til noen sånne turer sammen :-) vi dro på cafe etterpå og det var så koselig. Masse hyggelige samtaler og smil og latter.

Dette har vært min helg og slappe av på, jeg har bakt fyllte boller, jeg har gjort husarbeid, jeg har overrasket med og dekke til frokost - sånne ting er så koselig. Det har vært en helg med glede og latter, men også en helg med smerte, jeg fikk tidenes største angst annfall i går, men i dag er det mye bedre, det er sånne dager jeg synes det er ekstra godt og søke Herren. Jeg vet Han alltid er her og passer på og hjelper, det har vært en litt tøff tid for meg psykisk, men jeg kjemper meg tilbake, jeg har det bedre nå, men jeg merker innimellom sliter jeg litt, da er det godt og ha sånne dager som over her, hvor jeg kan kose meg.

Bollene ga jeg til min kjære, da jeg ikke kan spise de, tåler det ikke. Men jeg synes det er så koselige og kunne glede andre, det for meg betyr utrolig mye :-)

Ønsker dere en velsignet mandag og ny uke :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...