tirsdag 11. oktober 2016

Sortering og rydding

- Alle klærne jeg eier nå -

********
Så jeg har blitt minimalistisk og trives så utrolig godt med det, det og bli minimalistisk har endret meg helt - jeg har ikke lenger det materialistiske behovet - behovet for og ha det ene etter det andre, nå omgir jeg meg med ting som betyr noe for meg, ting som gir meg noe, som har en historie og som gjør meg glad. Jeg tok en oppryddning i klærne mine i går, det trengtes og det var godt - jeg hadde fem skuffer med klær, nå endte jeg opp med en skuffe, så nå har jeg virkelig kvittet meg med mye klær :-)

I dag går jeg igjennom skuffer og skap for og sortere og legge i kategori, sånn består dagen min av i dag.

Kommer tilbake med et Bibelstudie litt senere, nå må jeg nesten fortsette her så jeg blir ferdig en gang :-) jeg ville bare stikke innom for og si hei :-) GUD VELSIGNE DERE !


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...