onsdag 12. oktober 2016

Onsdag - Bibelstudie pluss rydding



Hei kjære blogg lesere og riktig fin onsdag til dere :-) Sitter her og blogger til dere mens jeg spiser min etter treningsmat og er i gang med forberedelser til Bibelstudie innlegget mitt som kommer senere i dag :-)

Tenkte først jeg skulle stikke innom og gi en liten lyd fra meg, jeg driver med rydding, sortering i kategorier i leiligheten og alt får sin faste plass, jeg elsker sånne ting og har blitt en perfeksjonist på dette området da jeg bestemte meg for og endre livsstilen min og leve mer minimalistisk :-)

Jeg bruker noen dager på dette, da det er mye jobb, satser på og bli ferdig til lørdag for på søndag skal jeg nyte hviledagen og jeg skal virkelig kose meg den dagen, så jeg ser frem imot den dagen, og da er det ekstra motiverende og jobbe mot det målet :-) - jeg må ta det i mitt tempo da jeg har en utmattelses sykdom, så jeg blir veldig fort sliten. Men og ta det i mitt tempo og gjøre det på min måte gjør det mye lettere. Og jeg er kjempe motivert til og se resultatet, jeg tror det blir bra jeg :-)

Nå skal jeg sette i gang med Bibelstudie innlegget som kommer litt senere, jeg gleder meg til og skrive det hver gang, jeg lærer så mye og jeg blir så glad hver gang jeg jobber med slike innlegg, så det betyr veldig mye for meg!

Ønsker dere en velsignet onsdag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...