mandag 24. oktober 2016

Mandag - ny uke, nye muligheter



Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet uke til dere :-) ny uke alt, jeg elsker mandager og i dag føler jeg har en fin dag, jeg har trent, gått ned enda 2 kilo, jeg har spist godt og sundt, fått en kick start på en ny uke, jeg har kost meg og slappet av, puslet litt i heimen, og planlagt jula. Jeg skal bestille noen medisterkaker som noen lager for meg som er glutenfritt og melkefritt, de er bare så gode, og noe jeg pleier og bestille før jul, ellers tenker jeg og hamstre inn litt glutenfritt før det blir tomt, alt av julegaver er klart, hva vi skal gi til de forskjellige, det er i boks, og det er bare og handle de inn i desember, jeg kjenner det er godt og glede seg så til noe :-)

I går hadde vi besøk av en god kamerat av Hans Olav, jeg prioriterte besøket i går så ble ingen blogging, men i dag tenkte jeg og ta med bloggen til mamma og pappa og blogge litt til dere, hvis jeg bestemmer meg for det, ellers sitter jeg nå og driver og får alle cdene mine, all lovsangen jeg har, alle lydbøker og prekener over på ipoden min, dette tar tid da jeg visst nok hadde litt mer cder enn hva jeg trodde :-) jeg kommer til og si opp tidal og heller bruke ipoden min, der får jeg også alt samlet på ett sted, noe jeg elsker, og cdene mine blir brukt på tross av ting skal liksom bli digitalt, da kan jeg gjøre begge deler :-) håper de fortsetter og selge cder, jeg synes sånt er så koselig jeg :-)

I dag har jeg det så bra, etter jeg begynte og spise glutenfritt og melkefritt, merker jeg stor forskjell, jeg har ikke de smertene lenger og jeg merker psyken er tusen ganger lettere, det er godt og kjenne på det og at energi nivået er bedre, nå er jeg så nøye og passer på og ikke få et spor av gluten eller melk.

Jeg håper dere også har en fin dag, imens jeg driver og får over all musikken og diverse, tenkte jeg og lese i Bibelen min og gjøre litt Bibelstudie, det er godt og ha dager som dette, hvor alt bare er avslappende og koselig, jeg kjenner det er godt og starte en ny uke på denne måten :-) uken blir så mye bedre da føler jeg, man bør ha tid til og slappe av, og ettersom jeg gjorde så mye i går, hadde jeg ikke behov for og gjøre så mye i dag, men allikevel har noe blitt gjort :-)

Ønsker dere en velsignet dag :-)

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...