søndag 30. oktober 2016

Min dag igjennom snapchat

Follow me on snapchat @aashaugkona

*****

Ja endelig er jeg aktiv på snapchat igjen. Følg meg gjerne! :-) i går var vi med en kompis på Oslo motor show og det var så koselig. Vi endte opp med Tyrkisk mat etterpå som ble spesial bestilt. Uten melk og gluten. Var kjempe godt!

Hei kjære blogg lesere :-) jeg er tilbake her også på bloggen. Og det er godt og være tilbake her også. Håper dere har det bra :-) vi dro hjem til oss etterpå og så film og koste oss.

Jeg har tenkt litt på og ta noen brev kurs nå. Bibelstudier. Det er spennende og jeg elsker og fordype meg i Guds Ord. Så det ønsker jeg virkelig og gjøre. Jeg fant noen sider på nett som jeg tenkte og benytte meg av. Ellers vil jeg si at jeg merker hvor mye Bønn har og si og hvor viktig det er. Jeg har fått så mange Bønnesvar i det siste og det betyr så mye. Gud er så god og Han sørger for oss. Jeg skal bli flinkere til og skrive ned bønnene mine. Sånn at jeg kan se tilbake på hva jeg fikk slags Bønnesvar. Jeg tenkte også jobbe litt med Bibelstudier i dag, så jeg håper jeg får postet et Bibelstudie innlegg litt senere. Ønsker dere en velsignet søndag.


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...