onsdag 19. oktober 2016

Onsdag

Hei kjære blogg lesere og riktig fin onsdag til dere :-) I dag er min i dag, i dag er min dag hvor jeg føler jeg får unnagjort ting, er effektiv og jeg er i super humør.

I går lovte jeg dere et Bibelstudie innlegg, men jeg ble syk og måtte ta resten av dagen fri, i dag er jeg heldigvis mye bedre, så i dag har jeg fått blogget et Bibelstudie innlegg som jeg tenkte jeg skulle starte blogg dagen med i dag :-) litt annen rekkefølge, men jeg vil være sikker på jeg fikk postet det så det ikke plutselig dukket opp noe :-) jeg har det en smule travelt nå, så det blir et kort innlegg nr 2 - jeg håper jeg får fullført todo listen min i dag - da hadde jeg blitt veldig glad :-)

Ønsker dere en velsignet onsdag :-)


Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...