fredag 17. mars 2017

3 busser - på tur


Hei kjære blogg lesere og riktig fin fredag til dere - Og God Helg! Snart skal jeg pile av sted til bussen og ta meg en aldri så liten tur alene til Hamar - Jeg må ta tre busser for og komme dit jeg skal, et par ærender og et cafè besøk, Blir koselig <3 

Jeg bestemte meg for dette og jeg ser så frem imot det, en aldri så liten tur på en fredag slår aldri feil, men så var det denne angsten da - men det går bra, buss har jeg ikke tatt på så lenge jeg kan huske, oi nå følte jeg meg som en liten unge som tar bussen for første gang alene, hehe, det er rart med det, men ting man ikke har gjort på lenge, føles alltid litt grualt ut, men det går jo som regel bra, eller i grunn går det alltid bra :-)

Det skjer ting, mye ting om dagen og jeg elsker det, vi skrives fra en cafè på Hamar, nå må jeg forte meg av gårde for og rekke og ta bussen da :-) 

Ønsker dere en velsignet fredag - God helg alle fine lesere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...