onsdag 8. mars 2017

Coffee time med Caroline


Hei kjære blogg lesere :-) i dag har jeg hatt det så koselig og fint og jeg ville stikke innom for og fortelle dette til dere :-) i dag møtte jeg Caroline og det var så koselig og møte gode venninna mi, bestevenninna mi jeg ikke har sett på en evighet føles det ut som, møter henne igjen og vi snakket som om vi møttes dagen før, skravla gikk i et kjør, dere vet når dere virkelig har mye og snakke om, mye og fortelle, det var latter - det var smil og det var ordentlig ordentlig koselig - vi dro på den cafèen vi alltid pleide og gå på, jeg gleder meg masse til og møte Caroline masse fremover nå, jeg er så glad og har hatt det så koselig :-) jeg føler meg veldig heldig, og Caroline gjorde dagen min så fiiiin  <3 Jeg ville stikke innom for og fortelle dette og at jeg har hatt en så fin og koselig dag <3

Gud sørger for oss mennesker, det er helt sikkert, midt i min depresjon, kommer det altså ei snill og god Caroline som vil møte meg, det betyr veldig mye <3

Jeg har også de siste dagene fått så mange fine mailer og meldinger fra dere, det betyr så utrolig mye <3 Det tikker inn så mange meldinger hver dag og det er så koselig, det betyr så mye, jeg føler meg så heldig som har blitt kjent med så mange flotte, fine lesere :-) <3 det er så koselig og at det finnes så mange godhjerta mennesker der ute, ønsker dere alle sammen en velsignet kveld, - take care og stor klem og Guds velsignelse til dere <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...