lørdag 18. mars 2017

Dagens Bibelvers @Mobilblogg


Hei kjære blogg lesere. Et lite Mobilblogg innlegg fra meg. En liten update. Vi koser oss hos svigers. Jeg rakk dessverre ikke bake i dag. Så imorgen blir det baking og meal prep, så jeg blir stående noen timer på kjøkkenet. Men jeg elsker det og jeg synes det er veldig veldig koselig <3

Dessverre fikk jeg ikke blogget noe Bibelstudie innlegg i dag, trege meg kom jeg ikke helt i gang og fikk det plutselig litt travelt. Men jeg ville allikevel komme med en update til dere. Ting går så utrolig bra. Og jeg koser meg så i hverdagen. Ønsker dere en fortsatt god helg :-)
 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...