lørdag 18. mars 2017

Lørdag


Hei kjære blogg lesere og riktig fin lørdag til dere :-) <3 Dette er en rolig lørdag for min del, det har vært full rulle lenge nå, så i dag blir en hjemmedag, jeg skal fokusere på og bake, og virkelig ha tid til meg selv i dag, jeg er sliten og trenger denne dagen til og samle litt krefter til den kommende uken hvor jeg skal ganske mye, men det er ikke sånn at jeg slapper fullstendig av i dag, for skal tross alt stor bake så jeg kan ha det i fryseren, og har masse mat jeg tåler fremover, det blir bra.

Og så har jeg så lyst til og lese litt ekstra mye i Bibelen min i dag, jeg trenger sånne dager hvor jeg får masse ro og fred og kjærlighet fra Guds Ord.

Ønsker dere Guds rike velsignelse for denne helgen og dagene fremover <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...