søndag 12. mars 2017

Sunday


Hei kjære blogg lesere og riktig fin og velsignet søndag til dere :-) dagen i går gikk i ett, så jeg fikk rett og slett ikke tid til og blogge, men vi hadde en veldig koselig dag med besøk på kvelden, koste oss kjempe masse! I dag skal vi også bort på besøk, og det gleder vi oss veldig til, så dette er en kjempe fin helg <3

Jeg har tenkt veldig på i det siste at nå skal jeg bli bra fra depresjonen, og jeg skal få noen fine, nye rutiner i hverdagen min, jeg gleder meg til ny uke imorgen, jeg er kjempe motivert til og få en kjempe fin uke. Det skal bli så koselig :-) 

Jeg er så glad og takknemlig for alt det fine dere skriver til meg, det betyr så mye <3 

Imorgen begynner treningen for fullt igjen, jeg har hatt en liten pause ettersom jeg ikke har følt meg helt bra, det skal bli kjempe godt og få trent igjen, jeg kjenner jeg savner en sikkelig treningsøkt nå, det er viktig og ta vare på kroppen vår som Gud har gitt i gave til oss, dere vet jo hvor glad jeg er i sunn mat og trening, så nå skal det bli godt og få komme i gang igjen.

Jeg kjenner det skjer en del positivt om dagen, jeg er så takknemlig og glad for alle som ber for meg, det betyr så mye <3 jeg får en del bønnesvar, og det er så godt vi har en Far i himmelen som alltid sørger for oss.

Jeg ønsker dere en velsignet søndag <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...