fredag 10. mars 2017

Helg


Hei kjære blogg lesere og riktig fin helg til dere <3 Tenk at uken går så fort! Helg allerede, denne helgen skal nytes, formen er ikke på sitt beste, men jeg vet den blir bra for det, for jeg er motivert til og gjøre denne helgen super, og denne helgen skjer det litt også, koselige ting - gleder meg veldig <3

Håper dere har det fint. Jeg startet denne dagen med Guds Ord, Bønn og en god frokost, nå drikker jeg kaffe og koser meg, før jeg skal sette i gang med en del i heimen, jeg har en todo-liste jeg vil få fullført i dag også, men jeg har vært litt treg til og komme i gang, men nå skal jeg snart sette i gang, for det er visst alltids noe og gjøre, men i dag ønsker jeg fokusere ekstra mye på og lese Guds Ord, Bibelstudie innlegg kommer senere og jeg vil også gjøre litt ekstra Bibelstudier, egen studier i dag - det blir bra, jeg gleder meg veldig!

Jeg har noen planer fremover, noen delmål og noen litt større mål, jeg synes det er viktig og sette seg litt mål man kan jobbe opp mot.

Så jeg vil bare stikke innom litt til dere, og snakke litt med dere, så kommer det et Bibelstudie innlegg litt senere, vi ses da -

GOD BLESS <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...