torsdag 23. mars 2017

Gudstjeneste i kveld @Mobilblogg


Ååh nå er det endelig min tur :-) Nå føler jeg at angsten har holdt meg igjen alt for lenge, den skal ikke vinne over meg i dag. Så i dag skal jeg faktisk på Gudstjeneste. Dette er en selvfølge for veldig mange. Egentlig de fleste. Men for meg har det vært veldig vanskelig da den sosiale angsten har tatt overhånd over meg. Panikken. Og angst for angsten. Men i dag dere - i dag skal ikke angsten få vinne over meg. Jeg er spent men gleder meg veldig masse. 

Jeg har en kristen blogg, så det kan være noen synes det er litt rart jeg ikke går i Kirka. Men dere skal vite at jeg virkelig - virkelig har lyst. Og har prøvd og dra opp til flere ganger. Men så kommer panikken for det sosiale og det er så vondt. Men i dag har jeg såå lyst til og dra. Og jeg skal faktisk snart dra og spise noe middag , før jeg drar videre. Og denne gangen skal jeg ikke feige ut. Men jeg tror det blir bra jeg. 

Føler meg litt dum som synes det er vanskelig og gå i Kirka. Men det kunne vært hva som helst annet. Det er ikke kirka som er problemet, det er meg og den sosiale angsten. Men dette skal jeg klare. Og jeg vet det blir fint :-) 

Beklager at jeg har blogget så dårlig i det siste, men som dere vet så svinger formen veldig. Og da er det ikke bestandig jeg klarer og blogge. Men jeg prøver. 

Jeg oppdaterer dere ut over kvelden. Nå må jeg egentlig bare raska på. Ønsker dere en velsignet dag <3


 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...