fredag 31. mars 2017

Update på en fredag - Guds plan og litt snakk

Hei kjære blogg lesere :-) som regel blir ikke dagen helt som jeg hadde tenkt, jeg fikk det litt travelt og nå får jeg ikke satt meg ned og skrevet et Bibelstudie innlegg - beklager det! Jeg skal planlegge litt fremover sånn at jeg får postet slike innlegg, men per nå er det så mye som skjer, men dere nå har jeg meldt meg på et seminar. Og det er absolutt ikke likt meg, men jeg har meldt meg på og gleder meg veldig, for meg er dette veldig stort og jeg ser frem imot det :-) det er en stund til - men det skal bli så bra, og imellom tider skal jeg gå på Gudstjenester og det for meg er veldig.stort.

Jeg har lyst til og tjene Jesus og jeg har lyst til og følge Hans plan som Han har for meg, jeg vet ikke hva det er enda, men det ber jeg ofte om. Jeg har tenkt veldig på hvordan det var under Bibelsk tid og det med disiplene, at de bestemte seg for og følge Jesus, det er stort, jeg tenker ofte på det og hvordan Bibelen hjelper oss i dag - jeg tar Bibelen bokstavelig talt, har dere tenkt på at Guds Ord egentlig er en veiledning for oss mennesker, veiledning for livet på jorda, det er også noe jeg tenker på, ja jeg tenker egentlig i grunn på mye, men det jeg skulle frem til er at i Guds Ord finner vi alle svar. 

Jeg er også veldig glad for at jeg klarer og lese Johannes Åpenbaring igjen, det er også stort, kanskje litt rart jeg sier det, men på grunn av traumer har jeg vært veldig rett for endetid og det har skremt meg veldig, men jeg skal ikke la fortiden ødelegge for meg, det er så godt og kunne lese Åpenbaringsboken igjen.

Ja dette var litt snakk på en fredag, koselig og oppdatere dere på denne fronten også, husk og følg meg på min Facebook side -  Jesus 4 a Reason (bare søk på navnet) der deler jeg hver gang jeg skriver nye innlegg :-)

Ønsker dere en fortsatt fin kveld :-) <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...