søndag 26. mars 2017

The perfect morning

-- Jesus sa til dem: Jeg er livets brød. Den som kommer til Meg, skal ikke hungre. Og den som tror på Meg, skal aldri noen gang tørste. -- Johannes 6:35


Min morgen i dag har vært så fin, jeg sto opp av meg selv uten vekkeklokke, jeg lagde meg en kjempe god smoothie til frokost og drakk to kopper kaffe, før jeg satte meg ned og leste i Bibelen min, jeg leste ganske mye i dag og skrudde av alt av sosiale medier, jeg ville bruke tid med Herren og det var godt! Da følte jeg meg rustet og klar til og gripe dagen og hva den har og by på, jeg satt lenge og tenkte på alt jeg var og er takknemlig for, ba litt og så var det på tide og ordne seg på badet, for jeg satt fortsatt i pysj, jeg brukte lang tid, det er jo tross alt søndag <3 

Jeg har lest et kapittel i en bok, og dette tenkte jeg skal bli en del av min rutine, lese et kapittel hver dag, på den måten får jeg lest en del bøker, jeg elsker og lese kristne bøker, og nå leser jeg en bok om Abraham som min kjære pappa har skrevet.

I dag skal jeg bake, trene, kose meg, jeg skal også gjøre litt i heimen så det er strøkent til en ny uke i morgen, så skal jeg lage nydelig biff middag i dag - seriøst har dere smakt biff med kokte poteter? det er seriøst så mye bedre enn pommesfrittes - vi elsker det <3

I dag er det hviledagen, og jeg har ikke tenkt og stresse i dag - jeg har tenkt og bare gjøre koselige ting og nyte at det er søndag <3 ønsker dere en velsignet dag :-) vi blogges senere <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...