fredag 17. mars 2017

Et fint Bibelvers + en update


Dette Bibelverset hadde jeg så lyst til og dele med dere, rakk ikke og skrive et Bibelstudie innlegg i dag, men skal prøve og få til og skrive det imorgen. Håper dere har hatt en fin dag :-) Det har virkelig jeg, og jeg hadde så angst før jeg dro, men det gikk så fint og det var absolutt ingenting og bekymre seg for - det går jo som regel bra :-) vi mennesker bekymrer oss alt for mye, Bibelen forteller oss at vi skal legge alt i Herrens hender, Jesus tar på Seg alle våre bekymringer, hvor fantastisk er ikke det?

Men det er ikke lett, fortsatt sliter jeg med kraftig angst, men jeg skal klare og overvinne det sammen med Jesus <3

Jo mer jeg pusher meg, jo enklere blir det tror jeg :-) Så fremover skal jeg pushe meg selv litt ut på ting, og klare og overvinne denne angsten, men jeg trenger også hvile, så balanse der er viktig !

Imorgen skal jeg bake litt igjen, er usikker på om jeg baker det jeg trenger for en stund, eller om jeg pøser på og baker stort for og ha i fryseren, på søndag skal jeg lage meal prep, altså jeg står noen timer på kjøkkenet og lager middag for hele uken, legger det i bokser og da er det bare og varme det opp igjen, så har vi enkle middager som gjør seg selv hver dag en hel uke, det ser jeg frem imot, veldig mye faktisk. Det vil også spare en del tid til og gjøre andre ting, for nå har hverdagen min blitt litt travlere, ihvertfall blir det, det fremover da jeg har planlagt mye fremover, jeg får på plass nye rutiner og skal uten tvil fokusere mer på bloggen :-) dette vil jeg få mer tid til når jeg gjør meal prep en gang i uken :-) i dag har vi kjøpt inn mye sundt og godt, og fargerikt, og sterk mat, vi gleder oss til og prøve nye ting, nye retter og nye spennende smaker. Kjenner jeg ser frem imot middager fremover. 

Uken min, den kommende uken er også stappet med avtaler og ting og gjøre, jeg har begynt og lage egen avtalebok med masse farger og kul skrift, jeg jobber med og gjør den bedre, bruker en notatbok hvor jeg lager egne ukeplaner, goals osv, mye morsommere enn og kjøpe en egen avtalebok, pluss det er terapi i seg selv og fargelegge og personlig gjøre en avtalebok.

Men nå skal jeg nyte fredagen og nyte at det er helg, og nå skal jeg slappe av, lese litt og surfe litt på det O`store internett, pluss planlegge morgendagen og gjør enda mer ut av avtaleboken jeg lager, jeg ønsker dere en god natt, og husk at Jesus passer på dere <3

GOD BLESS <3 

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...