onsdag 1. mars 2017

Onsdag


#Sotrue



Sunne lapper, egen oppskrift, med bær uten sukker.

*****

Så det er onsdag og jeg hadde en full agenda i går, noe jeg har i dag også, må sette opp dagen min systematisk og oversiktlig, skal jeg få fullført todo listen min - men det går, og jeg gleder meg til Bibelstudie innlegget mitt jeg poster senere. Håper dere har det bra, jeg driver og skriver ned avtaler for den kommende uken, og litt fremtidsplaner med korsiktige og langsiktige mål, tror det er viktig og ha noe og jobbe mot. Jeg gleder meg til og sette i gang med noen prosjekter, men aller først skal jeg jobbe med bloggen :-)

Og ha mål for fremtiden er viktig, jeg har ikke tenkt så mye over det før, men etter og ha sett noen motiverende kristne videoer på youtube, har jeg fått masse motivasjon igjen, og også når det gjelder todo - lister , jeg sklei litt ut av det en stund, slet litt, men nå begynner formen og ta seg opp igjen, åååh jeg er så takknemlig i dag, takknemlig for så mye - jeg tror jeg til og med skal skrive noen notater over ting jeg er takknemlig for jeg :-)

Vell jeg får fortsette med todo listen min, dere hører mer fra meg senere - åååh som jeg gleder meg til og komme i gang med Bibelstudie innlegg igjen. Ha en fin dag da dere :-) <3



Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...