mandag 13. mars 2017

Maaandag


Det er mandag - det er ny uke og nye muligheter og jeg elsker det :-) Selv om dagen min startet fullstendig relax, her jeg sitter med kaffekoppen min og surfer på det O-store internett, men jeg er glad i dag - jeg er så glad og jeg er takknemlig og tenker - tenk hvis depresjonen er over, tenk hvis den har sluppet taket og tenk hvis jeg endelig kan ha det bra nå, jeg håper det <3 

Jeg kikker ut, og tenker, jeg burde gå en tur, men så tenker jeg også at det var så godt og sitte her med bena godt plantet i sofaen, med kosdressen på og kaffekoppen i hånda, mens jeg knotter på tastaturet, og tenker, jeg vil nyte, jeg vil nyte at jeg har det bra, litt til, puste, føle - det føles så fantastisk - ord kan ikke beskrive det, dette skal virkelig nytes. 

Så tenker jeg masse positive tanker, også tenker jeg og drømmer meg bort til hverdagen som skal bli så fin nå, også håper jeg dette varer og jeg tror det <3 og hvis ikke er jeg klar til og fighte igjen, for jeg vet det blir flere slike perioder, men jeg vet at det blir bra igjen også, for det blir alltid det.

I dag er jeg glad og dagen skal nytes <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...