mandag 6. mars 2017

Fineste mandagen på lenge


- Lest boken til pappa i dag, fine boken som jeg elsker allerede -

********

Hei kjære blogg lesere :-) ååh nå er det lenge siden jeg har blogget tre innlegg, men i dag har jeg lyst til og blogge litt til dere, denne dagen har vært effektiv og jeg har fått gjort absolutt alt på  todo-listen, det er nok grunnet jeg planla dagen min dagen før, var motivert og satte på alarmer på alt jeg skulle gjøre i detaljer, haha, litt komisk egentlig - men det funket <3

Dette har jeg tenkt til og gjøre fremover også, planlegge litt kvelden før, det er så mye bedre og stå opp da, være motivert til og gripe dagen, OG jeg tror at det hjalp så mye og begynne dagen med GudsOrd i dag, på den måten følte jeg at dagen ble mye bedre, jeg kjente på en så fin ro og fred <3

Nå tenkte jeg og slappe av, nyte kvelden, leste et kapittel til i boken, kose meg med en kopp varm te, tenne lys og være fornøyd med alt jeg har fått gjort i dag, selv om jeg er syk med forskjøelse, ååh jeg hadde egentlig ikke tid til det nå, vell man har vell aldri tid til det, men jeg blir så rastløs når dette skjer, og jeg føler at jeg burde få gjort ting for det om, men så blir jeg jo ekstra sliten, aaah frustrerende, etter og endelig bli frisk fra forrige runde, nei skal ikke klage altså, men håper det blir en stund til neste gang.

Åååh nå i det siste har jeg fått så mange koselige meldinger fra dere OG det betyr såå mye, det finnes så mange godhjerta mennesker der ute og jeg føler meg så takknemlig for alt jeg får igjennom bloggen, nemlig så mange fine, godhjerta lesere, dere bryr dere, dere  sender så mye fine ord, og jeg blir like rørt hver gang, jeg vil sende en varm klem til dere alle, også håper jeg at jeg en dag får møte dere, når den sosiale angsten ikke er like ille som den er nå om dagen.

Ååh det er litt frustrerende i grunn, man dette ut av samfunnet som jeg skrev om i tidligere innlegg, man mister det sosiale når man er innlagt og syk, ihvertfall gjør jeg det når jeg sliter så med angsten, men jeg prøver og jeg vil så inderlig og jeg ønsker og gå på møter, finne meg menighet, det er en selvfølge for de fleste og gå i en menighet, for meg stopper den sosiale angsten meg, og det er så fælt, for jeg ønsker så inderlig og gå i menighet, jeg føler meg dum som har en kristen blogg og ikke har fått gått på et møte på en stund, men jeg skal klare det, jeg ønsker og klare det og jeg håper det ikke går så lang tid før jeg klarer det :-)

Ønsker dere en velsignet kveld, klem til dere alle <3

Leter du etter sannheten? Søk Guds Ord

«Hele Skriften er innåndet av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til opptuktelse i rettferdighet, for a...